00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:34 من نسبت به ادمی که دوسش دارم دیونه ترین ادم میشم:)
00:13 دوسش دارم اقای قاضی ........!! مشابه ها
00:22 {دیگهنهمنبـَـغـَـلیندارم!}
00:09 حق الحق🤣😂💔. ... ...
00:55 خیلی دوسش دارم...😂
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:06 غمگین شاید روزی دونست دوسش دارم ولی خیلی دیره
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:22 من اینجوری دوسش دارم...
00:13 دوسش دارم بس نمیکنم هرکی پشتش گوه بخوره خفه میکنم
00:13 حقیقت🖤☻
00:21 من جلوی اونی که دوسش دارم😂🥺❤️):
00:09 ماه ی که من دوسش دارم💜🤍😍😍😍
00:39 شایدم واقعا یکی دیگ رو دوس داره...
00:50 میگن سخت ترین کار دنیا دل کندن از کسی که دوسش داری:)
00:30 باور نکن اگه گفتم بیبی حالم خوبه..
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:11 وقتی میگن تا کی میخای دوسش داشته باشی🥲🥰😎
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:16 ....نه بابا کسی نمیفهمه دوسش دارم....
00:08 عیب نداره عوضش تو رو دارم:))))
00:04 تو همه زندگیه منی تولدت مبارک باشه عشق من
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:05 اما من خیلیییی دوسش دارم........