00:11 تاآخرگوششبده「دوسشدارمیان؟」
00:11 تاآخرگوششبده「دوسشدارمیان؟」
00:14 *♡🙃🙂برای کسی دوسش دارم🙃🙂♡*
00:14 گفتم دوسش دارم نکرد باور چقدر گفتم نجنگ با من:)
00:13 دوسش دارم دیوانه وار میدونم میدونه💋 مشابه ها
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:08 #سلامتی کسی که روم نشد بهش بگم دوسش دارم 🥲🙃
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه
00:26 دپ است که من خیلی دوسش دارم دلب
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:13 اقای قاضی من دوسش دارم حاظرم جاش حبسم بکشم پس بنویس ❤🫀
00:14 دوسش دارم دوسم داره S. B ای خدا
00:14 من دوسش داشتماااا ولی اون نه منودوسم نداشت
00:16 ایموویی جدید گفتم دوسش دارم نکرد باور👀❤️🩹
00:21 نداره عیب دارم برات اره دارم برات🖇
00:15 بهترین هدیه گل برای دخترا هست:)
00:11 گفتم دوسش دارم نکرد باور💔....
00:16 دوسش دارم عشقمه براش میمیرم ارزومه
00:11 خودکشی درد قشنگیس که دوسش دارم😞
00:11 چی میشه اونی که دوسش دارم دختر باشه؟
00:11 دوسش دارم دیوونه وار میدونم 🤍🖤😘
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:18 وای خوداااا چه کیوته من خیلی دوسش دارم
00:16 داداش خنده نداره ک داره واست ب زبون ژاپنی اهنگ میخونه
00:30 هنوزم دوسش دارم .. غمگین.. عاشقانه
00:11 چقدر دوست داشتم ولی دوسم نداشتی:)
00:12 "+من دوستش دارم، ولی اگه اونم دوسم داشته باشه هیچوقت ترکم نمیکنه !"
00:11 گفتمدوسشدارم!نکردباور؛💔