00:13 POV: اولین باری که دیدیش چه حسی داشتی؟!..
00:13 POV: اولین باری که دیدیش چه حسی داشتی؟!..
00:25 گه دوسش داشتی فالوم کن 🤭🤭🤭🤭
00:20 خبببببب داشتی میگفتیییی؟؟؟🗡🤔
00:16 کلیپ غمگین عاشقانه: تو اصلا منو دوست داشتی؟ یک کلیپ احساسی و غمگین درباره جدایی و سوالی که در قلب باقی میماند: «آیا واقعاً مرا دوست داشتی؟». همراه با یک موسیقی دلی که عمق این حس را بیشتر می... مشابه ها
00:05 تو همیشه منو آخر همه دوست داشتی...
00:33 وقتی برام وقت نمیزاری چجوری ادعا میکنی دوسم داری؟!
00:09 شبهای شهر و تنهایی: افکاری عمیق و غمگین این ویدیو احساسی، تنهایی در برابر عظمت شهر را به تصویر میکشد. با پرسشی عمیق درباره پذیرش در زندگی آغاز شده و با تصویری از فردی تنها بر لبه ساختمان...
00:14 خانوادم دوسم نداشت ت که بچه مردمی 🙂💔
00:23 ولی بازم بهش نیاز داشتی :))))))))
00:10 کلیپ عاشقانه دارک: داشتی از چشمم میوفتادی یک کلیپ احساسی و هنری با تم دارک و غمگین که با نمای نزدیک از یک چشم و موسیقی متن، حس دلشکستگی و جدایی را به تصویر میکشد.
00:20 اگهدوستداشتیدنبالکندردنبالکردناجبارینیست
00:21 اگهدوستداشتیدنبالکندردنبالکردناجبارینیستOld_valuable500@
01:00 مزیک کدوم شخصیت رو دوست داشتی؟
00:11 وایب سیندرلا رو میدههه🪄🕯️🦢>
00:10 واقعا کسی دوسم داره؟
00:08 چرا یک کاری کردی فکر کنم دوسم داری ؟
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی ؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی؟🖤💔
00:40 عاشقانهههه غمگیننن موزیک ویدئو
00:09 دوسم اگه داری از اینا برام بخر
00:20 چند دقیقه حس خوب با پیانو ( اگه حالت خوب نیست گوش کنش )
00:52 یا مرتضی علی پسری داشتی چه شد؟؟
00:50 پدر اسمانی من ، قهرمانم، همیشه دلتنگتم 💔🥀
00:12 درس فراموشنشدنی اعتماد: از دلشکستگی تا تنهایی این ویدئو با تصویربرداری هنرمندانه از جادهای برفی و کوهی استوار در پسزمینه، حس تنهایی و تأمل را منتقل میکند. موسیقی غمگین و متن روی ویدئو درباره...
00:10 اگهدوستداشتیدنبالکندردنبالکردناجبارینیست
00:06 هر وقت بهم نیاز داشتی بدون من آدم بدیم همونطور که به همه گفتی):)
01:09 آموزش آشپزی و درست کردن کیک و دسر
00:10 موزیک ویدئو عاشقانه: تو با بقیه فرق داشتی ویدئویی احساسی و شبانه با نمایی از یک خودروی در حال حرکت در تاریکی شب، همراه با موسیقی آرام و متن عاشقانهای که بیانگر عمق احساسات و خاص بودن یک فر...
00:30 بفرست واسه عشقت بعد بگو حالا چقدر دوسم داری؟؟؟