00:25 تو هر موقع وقت داشتی. پیام دادی 🚶🏻♀️🙂
00:25 تو هر موقع وقت داشتی. پیام دادی 🚶🏻♀️🙂
00:23 داشتی میمردی زنگ بزن،شاید کنم همدردی🚷
00:13 چقد دوست داشتی بود اولا.........
00:14 مریم میرزاخانی؛ افتخار ایران مشابه ها
00:07 دوستش داشتی ماه تو اگه داشتی ی ه قلب بزار
00:14 رپ فارسی غمگین: تجربههای تلخ و رویاهای بیانتها این ویدیو شامل متن ترانهای از یک قطعه رپ فارسی است که با پسزمینهای سیاه و کلمات سفید متحرک به نمایش درمیآید. فضای کلی ویدیو حزنانگیز و تأملبر...
00:07 فدای سرم که هیچکس دوسم نداره🙃🥲
00:20 سکانس طنز از سریال ونزدی: وقتی با فامیل مخفی روبرو میشی! وقتی یهویی با یه فامیل عجیب و غریب که تا حالا ندیدیش روبرو میشی! واکنش پسر جوان در این سکانس از سریال ونزدی واقعا دیدنیه.
00:22 خاطره بازی با ماینکرفت: وقتی برای سازهات ذوق داشتی! یادش بخیر اون روزها که بزرگترین افتخارمون ساختن یک خونه ساده توی ماینکرفت بود و با کلی ذوق و شوق به مادرمون نشونش میدادیم. این ویدیو حس و حال شیری...
00:08 پدر هر وقت توانایی شمارش قطرات باران را داشتی آن وقت خواهی فهمید
00:53 ایران را تو نگه داشتی وگرنه....
00:14 من خیلی خوش شانسم که منو کنار خودت نگه داشتی✨
00:13 تا آخر صبر کن قول میدم پشیمون نمیشی انقدر که وایب خوبی داره🪄💚
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی..... :(🖤🖤
00:21 #_میدونم که توام دوسم داری...
00:11 مهم نیستش نداره کسی دوسم میزنم نامردی
00:13 واقعا متسفم باب اسفنجی تو فرصت داشتی اما از دستش دادی.
00:11 آهنگ غمگین جدید: چرا رفتی؟ کلیپی کوتاه با آهنگ غمگین و متن احساسی. مناسب برای اشتراک گذاری احساسات.
00:10 انیمیشن طنز اسکن مغز: نتیجه غیرمنتظره! انیمیشن طنز و کوتاه از یک اسکنر مغز که نتیجهای عجیب و خندهدار را نشان میدهد! وقتی میخواهی کسی را اسکن کنی ولی دستگاه هیچ مغزی پیدا نمیکند.
00:23 اگهدوستداشتیدنبالکندردنبالکردناجبارینیست
00:23 حال یه ایران بده 🖤😭🥺😭😭😭😭😭
00:23 به نآم ایزد یکتا.𐙚⚘️𐙚⚘️𐙚⚘️𐙚⚘️
00:17 حس غمگین جدایی: وقتی اونی که دوستش داشتی رفت ویدیویی تأثیرگذار با محتوایی عمیق که حس از دست دادن و جدایی را با متنی روی تصویر و موسیقی غمگین به زیبایی به تصویر میکشد. حضور هنرمند در فضایی تار...
00:04 یعنی واقعا هیچ کس دوسم نداره؟.
00:17 اگه هنو دوسم داری بگیااا......
00:40 حواست نبود داشتی قلبشو میشکستی؟
00:06 کلیپ عاشقانه غمگین: اون چیزی که از خدا خواستم... کلیپی غمگین و احساسی درباره از دست دادن تنها آرزویی که از خدا داشتی... همراه با موسیقی دلنشین.
00:11 چه جمله ای دوس داشتی.....؟؟؟؟؟?_____________________________________