00:22 من اینجوری دوسش دارم...
00:22 من اینجوری دوسش دارم...
00:39 شایدم واقعا یکی دیگ رو دوس داره...
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:50 میگن سخت ترین کار دنیا دل کندن از کسی که دوسش داری:) مشابه ها
00:13 همین قدر واسم مهمه و دوسش دارم :)
00:30 باور نکن اگه گفتم بیبی حالم خوبه..
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:10 دست فرند من زیباتریه واقعا دوسش دارم:)
00:14 دوسش دارم ولی براش مهم نی 🖤❤️🩹
00:04 تو همه زندگیه منی تولدت مبارک باشه عشق من
00:13 من اینطوری دوسش دارم............
00:16 برا من به خاطر فکر کردن به کسی که دوسش دارم
00:15 مه خیلی دوسش دارم>>>
00:12 ...دوسش دارم بس نمیکنم🤍...
00:34 +همون قدي كه دوسم نداري دوست دارم:)
00:17 آره حالم عالیه یه نمره که ارزشی نداره بخاطرش ناراحت بشم🥲
00:05 اما من خیلیییی دوسش دارم........
00:17 گفتم دوسش دارم نکرد باور:)))))
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:15 یه دل دارم که ناقابله.........
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:20 گفتم دوسش دارم نکرد باور🫀🤍💔
00:10 بهش گفتم درکم کن دوست دارم بهم گفت درکم کن دوسش دارم 🫀🖤🥀🪦
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:11 وقتی میگن تا کی میخای دوسش داشته باشی🥲🥰😎