00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:11 دوسش دارم دیوونه وار میدونم 🤍🖤😘
00:21 نداره عیب دارم برات اره دارم برات🖇 مشابه ها
00:12 باشه همه چی یه روزی ............
00:14 به «نبودنش»، «نداشتنش» را هم اضافه کردم دیگر چیزی از من باقی نماند!:)
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:19 دیوانه وار دوسش دارم عاشق چشای ناز سیاهشم
00:11 چی میشه اونی که دوسش دارم دختر باشه؟
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:12 گفتم دوسش دارم نکرد باور :(: .
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:21 وقتی ازم می پرسن چقد دوسش داری :)
00:11 گفتم دوسش دارم نکرد باور💔....
00:11 کمی حال و هوامونو با لبخند عوض کنیم
00:14 دور شی،نزدیک شی، بمونی، بری،قهرکنی،آشتی کنی، آخرش مالی منی:) 🙂💜
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
00:14 دوسش دارم دوسم داره S. B ای خدا
00:21 خودن که خیلی دوسش دارم شما چی💛🌻
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
00:18 وای خوداااا چه کیوته من خیلی دوسش دارم
00:11 بعدا بهش میگم دوسش دارم !چی نه !بعدا وجود نداره 💔🚷
00:34 من نسبت به ادمی که دوسش دارم دیونه ترین ادم میشم:)
00:11 مهم نیستش نداره کسی دوسم میزنم نامردی
00:12 آره اصلا دوسش دارم که چی مثلا؟ :)
00:19 ❤️_____________________________❤️
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:55 خیلی دوسش دارم...😂