00:15 هرچی دوس داری اینجا بنویس.....
00:15 هرچی دوس داری اینجا بنویس.....
00:29 اینجور پسری و رو باید با تمامه وجودت دوست داشت❤
00:08 دلم برات تنگه پسرم ولی دیگه حتی نمیتونم ببینمت :)
00:20 دخترمنبینمگریهکنی:) مشابه ها
00:32 من که فرستادم😂😂✋.
00:31 بچه ها ببخشید درسته سینگلم ولی دوس دارم براتون عاشقونه بزارم😅😂❤
00:11 آقای قاضی اگه خاطره ها بزارن ماهم دوس دارین خوشحال باشیم:(
00:15 اونوقت میپرسی تو اصن منو دوس داشتیییی؟😔🗿
00:18 ..............................
00:19 هر وقت دلتنگ شدی بفرست براش 🖤🖇
00:17 برو نگران حس من نباش :))
00:09 به من میگن بتمن اسکویید گیم فصل دوم ^_^
00:16 دلخوشیم تویی میون این همه دل مردگی
00:29 وواایییی این خیلی خوب بود🥺👈🏻👉🏻
00:11 بدون تو همیشه منو داری:).....!
00:15 ..هَرثانیهُ هَرلَحظَمي ❤️🔥✨..
00:47 رای به بازیکن های اسکویید گیم .
00:19 کی میمیره واسه چشای تو🤍🫂
00:15 چنی تو نازی آخه چنی تو نازی :)....💔🖤😔⚰⛓
00:22 اَیبابا😔
00:12 فقط این آهنگ رفته تو مغزم🤣🤣:)
00:36 از بازی مرکب چه چیز هایی آموختیم🥰♥️
00:12 عشق یعنی با یه نگاهم عاشق بشی اونم عشق یک ترفه
00:11 زندگیـٰم غرق شد تو چشٰات💗👀 ࣪ ˖
00:16 با هم همه چیو تجربه کردیم ❤️🩹🥹
00:40 پسری به مادرش گفت:
00:11 رابطهپدردختری؟🌚🎀
00:28 این اهنگ منو باد تو میندازه🙂🤍