00:18 مناینجایخزدماماتومثلمنزمستونینداری:)
00:18 مناینجایخزدماماتومثلمنزمستونینداری:)
00:14 بهای دوست داشتنِت ، از دست دادن خودم بود!
00:29 آقایون.. تنها کسی که شما رو واسه خودتون دوس داره خانومتونه☝️
00:15 چیزی نداری جز چند قطره اشک)))) مشابه ها
00:08 اگه برای نقاشی ایده نداری اینا رو بکش
00:22 بعدا زندگی میگذره و تو دیگه فرصتی نداری!
00:20 جوری ی این پسر دخترمون رو دوس داش🥹🎀
00:07 _بخدا هنوز دوس داری!🥀 +به جهنمم🥲
00:09 هوم، من رز سفید خلی دوس دارم، پس قول بده 🥲💯
00:20 دوست #دارم.ولی نمیدنم (
00:41 میدونم دوسم نداری فقط نمیخوام باور کنم... :)💔
00:14 ما رو حتی خانوادمون دوس ندارن تا چه برسه تو که بچه مردمی😏
00:10 اوج تنهایی اونجایی هست که بفهمی هیچ کسی رو نداری
00:17 من از دار دنیا که خودمو داشتم، اونم به تو باختم، من سوختمو ساختم
00:07 چیزی ک من دوس دارم😂
00:20 #قلبم دوسش داره ، #مغزم ازش متنفره):🖤🚶♂️
01:11 میشه نیای میشه ازت خواهش کنم ته مونده یه خاطره باتو چالش کنم
00:28 بعد میگین چرا بچه دختر دوس داری🥺💞
00:05 مقصر خودمم،وقتی فهمیدم جنبه خوبی رو نداری...🖤🤌🏻
00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:20 مح تونه دوس دارم الیم . . . :)))))))
00:19 من دوسش دالم بع خدا🥺♥️
00:13 اینجای اهنگش رو دوس دارم :))🖤
00:21 هرجور دوس دارے زندگے ڪن دهن مردم همیشه بازه
00:14 هم آهنگشو دوس دارم هم خودشو...
00:08 این زندگی منه والیبال عشق منه🏐✨
00:18 تو هیچ استعدادی نداری....!!؟؟ 😏
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹