00:08 ب شعوری ک نداری مینازی بازو پفکی؛
00:08 ب شعوری ک نداری مینازی بازو پفکی؛
00:15 هیشکی منو دوس نداره💔. 🩹
00:15 کاری که دوس دارم باش بکنم
00:07 هم میدونم حیفه بگذره؛ هم دوس دارم زودتر بگذره مشابه ها
00:09 یا مثلا کسیو نداری بری باهاش حرف بزنی🙂
00:07 وقتی میفهمی دیگ واسش هیچ اهمیتی نداری:')😔🖤
00:17 چقد مرحم شدم واسه زخمای تو تو شدی نمک همون غصه 🖤🥀
00:11 مود اون دختره رو دوس داشتم 😂😂
00:10 اموزشی دخترانه مناسب برای مدرسه:)
00:25 ولی رفیق اگه پشتت باشه دیگه غم نداری
00:25 بهونه ات چیه نماز نمیخونی؟؟؟؟؟؟
00:07 دلایلی ک من دوس دختر خوبی نیستم!
00:11 یه روزی هر دومون پشیمون میشیم..!
00:07 فرق ما با بقیه اینه که ما مشکلات سوپرایزمون می کنه...
00:10 دلم تنگته ولی لیاقت برگشتن نداری دلبر بی ناموس :)!
00:21 ما خود تراکتور رو دوس داریم ❤️🤘
00:15 چجور کسی و دوس داشته باشیم که وابسته نشم :::)))))
00:07 تو نیازی به خانواده پولدار نداری چون....
00:15 وقتی میگی یکی دیگ رو دوس دارم :)
00:30 بعد مامانا میگن وای پسرم چقدر درس خونه بعد پسرش:
00:14 میٖاُفتَمیاٰدقَبلَناٰمَن...!-:)″🌘✨
00:07 زمانیبرمیگردیکهدیگهجایگاهیتویزندگیمنداری:))
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:52 حق نداری هیتر من باشی..........
00:18 این آهنگ خیلی دوس دارم .......
00:41 تو سر نداری که سلام بالا سر یعنی چی💔
00:04 من واقعا دوس دارم بغلت کنم ولی تو خیلی دوری😭❤️🩹
00:17 وایی خودا عاشق اینام بچه ها کانت بزارین شما دوس دارین یا خیر