00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:20 اسم دختر کوتاه و جذاب : )
01:00 ایرانم رو میخوام همون ایرانی ک هممون آرزومونه
00:14 واقعا چه دردی دارن...........🧡 مشابه ها
00:08 کاری ک دوس دارم با موهاش بکنم🙃🤌🏻
00:07 همه حتی یک دقیقه وقت برای یه جواب کوتاه دارن:)
00:13 دارم از دردت میپیچم به خودم دارن از قلبت بیرونم میکنن😢💔
00:15 دوس داشتم که دستای توهمیشه....
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن....
00:36 آدما به انجام کارهایی که نباید انجام بدن علاقه دارن
00:09 پس دوس نداشته باش اکی ...🙂🚶♀️
00:18 کاش آدما به کسایی که دوسشون دارن برسن
00:10 کدوم تیم؟؟؟؟
00:28 باور کنین این دخترا دارن برای زنده موندن میجنگن=(
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:40 مرا دردیست اندر دل که گر گویم...
00:18 تایپ های که بیشترین میزان اورثینک دارن
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:07 من دیوونه نیسمم خودایی واقعاا خنده دارن خو
00:15 ولی این دوتا خیلی خوبن >>
00:41 استعداد هایی که دارن حیف میشن
00:23 کیا اینجوری زیرنظر دارن شخص مورد نظر رو😑😂
00:51 •°استاد دارن°•😂😂............
00:25 انباکس دوس دالین عایا ؟😂🥰🙂🌹
00:09 دقیقا کاری که دوس دارم با موهات کنم🥺😂
00:21 آهنگشو دوس :))))))) قشنگه 🥲💙
00:13 کسایی که دل پاکی دارن زندگیشون به باد.. 🫤😑
00:10 کیا از این رفیقای پایه دارن😂؟