00:08 یدقه وایسا آقا کارت دارن!🥺
00:08 یدقه وایسا آقا کارت دارن!🥺
00:58 من خودم عاشق این آهنگ معین زندی شدم گفتم شاید شما هم دوس داشته باشین
00:30 قلبیو میشکونین که تنها قصدش دوس داشتن شماس...!
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]] مشابه ها
00:05 ارع من ستاره مو دوس دارم::::)
00:11 والا منم دارم خیلی ام خوبه ولی اونای که دارن از هر ناحیه باش تیکه
00:12 کلمات درد دارن بفهمید:)) .
00:22 سریالش و خیلی دوس دارم خیلی غمگینه
00:05 دوسپسرغیرتیفقطاونجاکع.... 🤣
00:10 چرا انقدر دوس داری خارج از کشور تحصیل کنی🔮🎭
00:09 Abolfazl>>🥲💜
00:24 چرا مرد ها دوست دارن دختردار بشن؟
00:11 برای اونایی که مشکل خواب دارن و خوابشون نمیبره خیلی خوبه
00:15 اینم واس اونایی که خیلی پژو دوست دارن 💯❤
00:09 ولی حواستون به اینجور ادما بیشتر باشه🥲💔
00:14 هنوزم دوست دارم ببینمش دوس دارم دستشو بگیرمش:(💔
00:08 جوری که امیر رهامو دوس داره🤌🏻🙂
00:34 تهکوک !!!این چ کاری بود😂.....
00:20 ولی اینا واقعا همدیگه رو دوست دارن...
00:08 دلایلی که من دوس دختر خوبی نیستم 🥲👋🚶🏼♀️
00:18 بیشتر از همیشه نیازت دارم دوس دارم زیر بارون پیاده باهم :))
00:17 اَز جَهان سَهمَم تویی❤️...:)جان من جانان من!❤️
00:14 حرفام به دردام بستگی دارن!:)..
00:11 حق مق هرچی دوس دارین اسمشو بزارین 😂😐
00:12 این آهنگ رو کیا دوست دارن لایک کنن 🌊
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹
00:10 قیافه من وقتی دوس پسرم میگه مگه....
01:04 یه بارم که شده به حرف دل پسرا گوش کنیم .....