00:16 دوری و من دیگه ته دنیام.......
00:16 دوری و من دیگه ته دنیام.......
00:16 دلتنگی ظریف ترین قتل عام بشر...! 🥺
00:13 دو رفیق با آهنگ تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
00:08 کاشبعضیادمااندکیوفابیاموزند- مشابه ها
00:10 ادما خیلی چیزلرو فراموش نمیکنن ولی همش...
00:20 تهش میبینی عع فقط خودتی:((....
00:24 غمگین مناسب برای کلیپ دپ دوری غمگین
00:12 ادما تکرارین...................
00:10 من خطاب به بست فرندم
00:12 تلخی دوری قهر برا چی...... ❤.!!
00:31 دوری سخته ولی باید باهاش کنار بیای ، خسته شدیم همش خیال کردن ...🙂💔
00:11 نمیخواستم جاشم بزور تو قلبتـ:)
00:25 تلخی،دوری قهر براچی؟واسه تومیدم همه چی
00:18 اهنگ تتلو به نام (من ازت خیلی توقع داشتم خیلی ازم دوری)
00:21 میگذرهقدصدسالهرثانیهدوری🤍
00:10 از ترس ادما به آهن دل بستیم!❤️🩹🖤
00:17 رفیق اگه نبودم مواظب باشیا من فقط تورو دارم♡Z♡
00:15 ولی دوری تو برام سَمهِ...!🖤
00:17 به هر قیمتی شده از عشق دوری کن ❤️🩹✨️
00:22 ترجیح میدم تنها باشم نخوام شبیه باقی ادما شم...
00:06 من خستم از این دنیا و ادما 💔🖤🍷😭🌊🐚🕊🌚
00:15 عشق چه ی روزه چه صد روزه( باید دوسش داشی باشی دوست داشته باشه)
01:00 نمانده در دلم دگر توان دوری ..
00:12 ٭منبهراحتیمیتونمادماروفراموشکنم٭
00:10 ادما؛ با بعضی حرفا: با بعضی رفتار....
00:07 از این ادما تو زندگیت داری؟؟خودم دارم:)
00:10 ادما عوض میشن!
00:09 ادما وقدی کارشون لنگه میگن دلمون تنگه😂🖤