00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:26 دوریتوشدوستیهست!-:)″🌚🦋✨🧑🏻🦯
00:13 میگن ادما دو جور گریه میکنن.... 🖤!
00:19 بادمااعتمادنکنین. مشابه ها
00:07 کاری ک ادما باهامون کردن:))))))
00:07 دوری من دیگ تح دنیام...🙂🤍 (
00:18 همه ادما مثل هم زندگی نمیکنن.. ) 🖤
00:05 با همه مهربون باشیم شاید ادما اونجوری نباشن که نشون میدن
00:11 "ولـی زیـادی اَزَم دوری..
00:13 استوری عاشقانه برای عشق و شریکتون
00:05 ازینا دوری کنید!اینا روانین،روانی!
00:11 قشنگی به ادما به وفاس!. . .
00:16 دوری و من دگ ته دنیام.🖤🚶...)
00:15 غمگین رفیق دوری رفیق برای استوری
00:15 حـسم بـ ادما نمـحـ نمـحـ رفـ .
00:10 آدم هایی که نمیتونن ادما رو دوست داشته باشن، عاشق #پول میشن🗿!
00:10 فراموشت کردم ولی منت ادما رو برای با خبری حالت زیرو رو میکنم
00:06 بعضی از ادما خیلی با استعدادن..
00:08 بشدت اعتقاد دارم ادما میتونن به یه حرکت واسه همیشه از چشمت بیوفتن..😉🥲
00:18 بیحصلهها:)))))))))))))))))))
00:09 دوری مهم نیست ریشه رابطه مهمه.....
00:03 اشک ادما وقتی در میاد ک اسیب دیده باشن🖤
00:08 ونزدی و. مناسب برای کسانی که ونزدی دوست دارند
00:11 جیمین بیشتر از هرچیزی درک میکنه ادما رو چون درک نشده🙃💔
00:06 ولی ما هرچی بزرگتر شدیم نزدیک شدن عید برامون بی اهمیت تر شد😅💔
00:13 ܥࡅ࡙ܭَܘ ܥܼܩܫ ܭࡍ߭ ܢ̣ܝࡐ ܩࡍ߭ ܟܿܢܚࡅ߳ܩܢ ߊܝ̇ࡅ߳ߺߺܙ !
00:22 از وقتی ادما دلمو زدن دل به تو بستم..!
00:38 واقعیتی بعضی اوقات ادما بش احتیاج دارن