00:17 **بیلی آیلیش: ستارهای متفاوت*
00:17 **بیلی آیلیش: ستارهای متفاوت*
00:19 🥀...Beni ölüm bile anlamaz
00:07 همه رو درک کردم اما:٪&100🥺🦋🐬💔
00:09 وقتی دوتا تست میزنم و یا دو دیقه درس موخونم🤣🤣 مشابه ها
00:29 غم این ریمیکس رو با تموم وجودم درک کردم:)
00:25 ولی رفیق اگه پشتت باشه دیگه غم نداری
00:14 درد داره، زیاد هم درد داره، امیدوارم درک نکنی
00:10 اموزشی دخترانه مناسب برای مدرسه:)
00:15 ...............................
00:25 بهونه ات چیه نماز نمیخونی؟؟؟؟؟؟
00:12 ولی هیچکس درک نکرد............
00:16 تا مغز استخونمون اینو درک کردیم ب قرآن:))))
00:20 هر چی بزرگ تر میشم بیشتر اختاپوس و درک میکنم💔
00:11 مارو به جای درک کردن، ترک کردن:) 🖤
00:07 همرودرککردما ولیهیچکینفهمیدمنمیِچیزیمهس🙇🏻💤؛
00:10 دلم تنگته ولی لیاقت برگشتن نداری دلبر بی ناموس :)!
00:14 فقط اونایی که هیچ وقت درک نشدن درک کردن بلدن!🚶🏻♀️
00:14 ..........کاش دروغ تلخ بودو حقیقت شیرین.........
00:09 اونایی ک داداش دارن درک میکنم🤕😂
00:05 اینو فقط کسایی که خواهر برادر دارن درک میکنن🤝🤣
00:07 تو نیازی به خانواده پولدار نداری چون....
01:30 با این افراد مهربون باشید🥲...
00:07 زمانیبرمیگردیکهدیگهجایگاهیتویزندگیمنداری:))
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:52 حق نداری هیتر من باشی..........
00:20 به درک که غمم پایان نداره (((:
00:41 تو سر نداری که سلام بالا سر یعنی چی💔
00:18 مناینجایخزدماماتومثلمنزمستونینداری:)