00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:18 اینم پست پزشکی . دلشو نداری نبین +18
00:10 کااش بچه می موندیم (:
00:10 وقتی حسی بهش نداری و حس میکنی آزاد شدیو خوشحالی مشابه ها
00:09 .((( برای کسایی که درک میکنند.)))
00:09 فقط منم که با تموم وجود درک میکنم؟
00:23 نسلی که هیچ وقت درک نشد
00:27 قضاوت اشتباه میتونه تو روحیه طرف اثرات منفی بزاره ! 👌🏻🤧