00:12 درسته ک مال هم نیستیم ولی دلیل نمیشه...
00:12 درسته ک مال هم نیستیم ولی دلیل نمیشه...
00:18 اینجا کیکا خیلی ناز شده درسته.
00:16 لیلا من سردم پر از دردم ندع قلب منو بازی:)
00:11 اره دخترم حاضرم برات بمیرم :))🩷🎀 مشابه ها
00:16 چرا اعضای گروه بی تی اس اینقدر کیوتن ❤️عاشقشونم
00:44 بارسای فلیک بازی رو تو ذهنش برده بود:)
00:33 این چه دیالوگیه که ازهرزاویه ای ببینی درسته🤌🏻♥️
00:17 تو توی کیدراما بازی میکنی💞✨ تو چیشدیییی؟
00:13 درسته خیلی میخندم ولی میتونم همین الان با یه حرکت بکشمت........
00:21 ❄️🥀..Belki de yanlıştı doğrularım
00:21 درسته که این مال امسال نیست ولی خب:)))
00:11 درسته+
00:16
00:16 ولی تهیونگ تو اینجور فیلما خیلی خفن بازی میکنه😍❤️
00:08
00:15 آتشبازی تراختور در آسیا❤️🤘🚜
00:27 تهیونگ داره با آرمی ها گیم میزنه🙃
00:12 آخر کدومش درسته؟!🤦🏻♀️😂
00:06 شاخ بودنـ توی فَضای مجازی مِثلِ پولدار بودنـ توی بازی GTA میمونه!😅
00:08 درسته:). .
00:34 دی اکشن جونکوک جیهوپ به بازی تهیونگ در هوارنگ
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:06 درسته دخترم !!ولی ،بیا بهت مردونگی نشون بدم😃
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚
00:10 اسمش بازی مرگ است.🙃🖤🖇️.....
00:29 همه دخترا تو بچگی با عروسک بازی میکردم اما من با گازو ترمز ماشین
00:13 اعتماد یه بازی خطر ناکه!♡☆¿¿100%💤