00:08 اگ حصلت پکی احساسات مه حس می تونی بش بازی کنی😒✋🚶🏼♀️
00:08 اگ حصلت پکی احساسات مه حس می تونی بش بازی کنی😒✋🚶🏼♀️
00:17 من از دار دنیا که خودمو داشتم، اونم به تو باختم، من سوختمو ساختم
00:12 ماشین بازی برای مناسبت های ویژه
00:12 .. این جناب زیادی خوبه، درسته؟ مشابه ها
00:39 جاان چشات دیوونه بازی هات بد شری دستم داد!
00:48 درسته که این پست دیر گذاشتم ولی هر چقدر که بگذره حرف هاش قدیمی نمیشه
00:16 تهش همینه.امکان ارسال پیام وجود ندارد.هعب💔🥲🚶♂️
00:18 اَمن تَرین جا بَرایِ حَرفام وَ اَشک هام کِنارِ توئه رِفیق..:')