00:24 وای رسول خیلی خوبه 😂😂😂😂😂😂
00:24 وای رسول خیلی خوبه 😂😂😂😂😂😂
00:37 خنده 亗ƦƘ亗..........................
00:21 خودن که خیلی دوسش دارم شما چی💛🌻
00:15 ولی حرفای #پوتک خیلی حقن :(((((( مشابه ها
00:15 مردم از خنده🤣نبینی از دستت رفته😆
00:15 مامانا وقتی کلی بچه دارن...🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂
01:41 خیلی عالیه از دست ندین....😂😂
00:14 سه تا چیزی که در موردت خیلی دوس دارم:
00:26 وقتی تازع ودرکتو گرفتی و میخای ثابت کنی خیلی بلدی🤣
00:04 خیلی تاثیر گذار بود...........
00:19 خنده غم هامو نشون نمیده و من از درون داغون شدم:))
00:11 فقط خنده های علیخانی 😂😂😂❤️عالی بود
01:04 خیلی عادی داشت بلدم بودی رو میخوند که یادش رفت بچه😂
01:30 خیلی قشنگ بود
00:11 حسی که دوسش دارم ، خیلی منتظرم بیا دیگه 👋
00:15 به من میگن بتمنی .🤣
00:19 فک کنم فهمیدم احساس اضافی بودن چه شکلیه...:
00:10 طنز سرگرمیی مدرسه کاقعا مدرسه مهمه خیلی مهمه
00:13 وقتی دخترتـو مثل خودت تربیت کردی 🥺😅
00:33 تموم شود مدرسه خیلی زود شد مگهنه
00:14 خیلی خوشگلننننن😭🛐
00:30 مردادماهینیستم،ولیخیلیخفنه🌌🛐
00:05 داره بارون میزنه نم نم......😂
00:09 هاهاها ببین کیف کن ببین چی اوردم برات♡
00:17 بحث بحثه اصالته وگرنه پول خیلی کارا میکنه⭐⭐👑
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:13 انسان های که قلبمهربونی دارن ومیخندن عصبانیت شما خیلی ترسناکه
00:29 💚......بچم خیلی خیلی خفنه......💚