00:23 بله خیلی حق بود>>>>>> 👸🏻🫶🏻
00:23 بله خیلی حق بود>>>>>> 👸🏻🫶🏻
00:13 لعنتی خیلی هاته🍷🔥.
00:52 وای این خیلی حق بود واقعاا😂😂🤌🏻
00:29 صداهای شبیه #بی تی اس خیلی قشنگن مشابه ها
00:15 وقتی بابام خیلی جدی داره اخبار میبینه و من....
00:12 پایتخت فصل ۶ قسمت نمیدونم خنده
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:11 بین شوخی و بی احترامی خیلی فرقه:)
00:56 وقتی کیوی که میخوای بخوری خیلی ترشه😂🤣
01:13 وای ولی این لایو خیلی خوب بود😂🤣
00:11 این حیون فهمش از خیلی آدما بیشتره😂
00:16 واییییی چه قشنگ میخنده:))))))🥺♥️
00:40 خیلیزودترازچیزیکتصورشوبکنیدیرمیشه:)!🍷🖤
00:13 خنده..........................
00:19 ولی اسمون واقعا خیلی قشنگه:))))))
00:23 کلمه ی ححح آخر حرفاااا😂😂😂😂
00:11 خیلی دوست دارممممممممممممم عاشقتممممم
00:17 بخدا قسم من خیلی بچه ی پاک و معصومی بودم😂😂
00:15 خیلی قشنگ گفت ......................
00:33 فامیل های عزیز این پست تقدیم به شما....💔
00:12 ولی ما ایرانیاا خیلی خوبیممممممم🫀
01:07 طنز من اگه مامان بودم از فاطی جون
00:13 خیلی قشنگ بودنننننننن
00:19 من دلم برای زنه خیلی میسوزه😂🥲🖤
00:33 خیلی خوب بود :))))))))))))))))
00:13 سینگلی خیلی خوبه😔😂
00:24 خنده 亗ƦƘ亗......................
04:45 تا آخر ببینید پشیمون نمیشید اولش یکم غم انگیزه ولی بعدا خنده داره