00:25 وایب خوبی میده^^=)))))))))))))
00:25 وایب خوبی میده^^=)))))))))))))
00:10 هر چقدهم ک ادم خوبی باشید .......
00:11 خبرت هست ک از خوبی خود بی خبری (
00:34 شاید از ما چیزی نمونه جز خوبی ها🚶🏻♀️🙂.. مشابه ها
00:28 چه وایب خوبی داره :) 👌🏻❤️😢.
00:24 شروین یه وایب خیلی خوبی تو صداش داره:)
00:06 حواست باشه داری به کی خوبی میکنی😜
00:21 خیلی خوشمله و وایب خوبی میده🥲
00:09 در این دنیای که بدی جایی برای خوبی نزاشته تو خوب باش
00:10 عصبی کردن من نتیجه ی خوبی نداره!
00:22 چنین ویدیو هایی به ادم حس خوبی میدن🥺🖤
00:09 توصیه خوبی بود 🤡🎀
00:31 وای این اهنگ وایب خوبی میده قلبمممم🥲
00:06 ول چق وایب خوبی میده:)🌒🌔🌖🌕
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊
00:32 عاشقی عشقی پایان خوبی ندارد❤️❤️
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی
00:17 شایَدهَمینزیادیخوبیکردنمباعِثشُدسَردشی:)-!🖤
00:13 دل نبند تهش تلخیه!
00:18 چه وایب خوبی داره این ریمیکس🥲🥀
00:35 تو خوبی؟؟؟؟؟؟!................
00:06 نمی دونم چرا ولی احساس خیلی خوبی داره:))))))))))
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:04 برای تمام دوستانم که واقعا حالشون خوب نیس:/
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:27 خوبی الان زدی زخمتو؟.!میخای بکشم عقب به نفعتو؟.!
00:18 سلامتی حسای های خوبی که پای منو به تله کشوندن...
00:08 از قلبت که بگذری با مغزت زندگی خوبی رو تجربه میکنی💯😉