00:14 هایده ولی صدای خیلی خوبی دااشت...🌙💕!
00:14 هایده ولی صدای خیلی خوبی دااشت...🌙💕!
00:15 چه وایب خوبی داشت(:
00:23 مطمئنم این روزا روزای خیلی خوبی برای ما آرمی هاست.🥺💜
00:06 ✦فکرمیکردیمهمهلیاقتخوبیرودارن✦ مشابه ها
00:11 اینکه حالت بده و وانمود کنی خوبی سخته
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:11 رفیق
00:07 خوبی؟ من ک ن••••••••ط چی؟ ••••
00:51 الو سلام سپیده خوبی چطوری مریضم
00:10 یانوکا خیلی وایب خوبی میدع
00:12 ایقد نپرسید 》خوبی؟ 《 هیچ کس حقیقت رو نمیگه
00:15 تو عشقشو داری بگی یه نفرو داری که دنباله محل بهش نمیزاری
00:11 دوست خوبی نبودم،چون خیلی بهت اهیمت میدادم :]
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:09 خوبی؟!........................
00:21 پیانو 🤌🏼💫ولی پیانو ی حس خوبی میدع
00:07 ادما از دور خوبن یکم که بهشون خوبی کنی مثل اشک چشم از چشمشون میوفتی🥀🕸
00:11 آدمای متفاوت با سلیقه های.: 🥺
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:06 خوبی کردن رو بلد باشید به کی باید خوبی کنید🤞🤞🤙🤙🤙
00:14 یاد آن حال خوبی که دگر نیست به خیر...
00:27 خیلی حس خوبی بهم میده این کلیپ :)♡
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:26 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه
00:10 زیاد خوبی کنی بت شک میکنن آقا🖤🖤🖤
00:11 #خوبی که از حد بگزرد نادان که هیچ عاقل هم خیال بدمی کند...!
00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))