00:56 اهنگ تا اخر زیاد کن قول میدم پشیمون نشی🥲ツ
00:56 اهنگ تا اخر زیاد کن قول میدم پشیمون نشی🥲ツ
00:34 شاید از ما چیزی نمونه جز خوبی ها🚶🏻♀️🙂..
00:26 توووووووووووو شدی بهم زیاد بدبین😅
00:24 شروین یه وایب خیلی خوبی تو صداش داره:) مشابه ها
00:10 عوارض زیاد کتاب خوندن.........
00:21 با یه حسه الکی شدم عاشق زیاد
00:15 دلم برای خودمه قبل از تو تنگ شده
00:25 صدای گوشیتو زیاد کن و به من اعتماد کن💙⭐⭐
00:16 بساز زیاد بود.. .
00:09 در این دنیای که بدی جایی برای خوبی نزاشته تو خوب باش
00:21 کاش میشد یه روزایی از زندگیو اِدیت کرد:)
00:10 عصبی کردن من نتیجه ی خوبی نداره!
00:06 حواست باشه داری به کی خوبی میکنی😜
00:09 توصیه خوبی بود 🤡🎀
00:07 زندگی بهم یاد دادی؛ توجه زیاد بی توجهی میاره🤍
00:06 ول چق وایب خوبی میده:)🌒🌔🌖🌕
00:31 وای این اهنگ وایب خوبی میده قلبمممم🥲
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊
00:22 چنین ویدیو هایی به ادم حس خوبی میدن🥺🖤
00:04 واسه هر چیزی زیاد اصرار نکن:))
00:32 عاشقی عشقی پایان خوبی ندارد❤️❤️
00:17 شایَدهَمینزیادیخوبیکردنمباعِثشُدسَردشی:)-!🖤
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی
00:18 چه وایب خوبی داره این ریمیکس🥲🥀
00:16 جوری که اهنگ بیکلام ارامش بخشه!
00:10 فکر نکن زیاد دوستت دارمااااااا…((:
00:18 سلامتی حسای های خوبی که پای منو به تله کشوندن...
00:23 اموزشی. زیبا. و دلبر❤❤❤❤❤❤❤❤❤