00:12 زیاد به خوشگلیت نناز سلیقه دخترا اینه...
00:12 زیاد به خوشگلیت نناز سلیقه دخترا اینه...
00:15 تو عشقشو داری بگی یه نفرو داری که دنباله محل بهش نمیزاری
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:22 زیاد به دوست دارمای مردم دل نبندید🥲🖤 مشابه ها
00:07 ادما از دور خوبن یکم که بهشون خوبی کنی مثل اشک چشم از چشمشون میوفتی🥀🕸
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:11 آدمای متفاوت با سلیقه های.: 🥺
00:09 خوبی؟!........................
00:21 پیانو 🤌🏼💫ولی پیانو ی حس خوبی میدع
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:20 صدارو زیاد کن :)))))))))))))))🫀
00:06 خوبی کردن رو بلد باشید به کی باید خوبی کنید🤞🤞🤙🤙🤙
00:16 کاربر از ذوق زیاد بیهوش شد👀😭😭❤
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:14 یاد آن حال خوبی که دگر نیست به خیر...
00:27 خیلی حس خوبی بهم میده این کلیپ :)♡
00:25 یه عطر با موندگاری زیاد درست کن☺❄🪔👚
00:17 بهش بگید بیاد دوسش دارم زیاد🙃🌒💘
00:07 #طنز_شب_امتحانی_خرخونی_گاو شدن بر اثر مطالعه زیاد🤣
00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))
00:11 #خوبی که از حد بگزرد نادان که هیچ عاقل هم خیال بدمی کند...!
00:06 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه
00:21 خیلی خوشمله و وایب خوبی میده🥲
00:25 وایب خوبی میده^^=)))))))))))))
00:11 خبرت هست ک از خوبی خود بی خبری (
00:28 چه وایب خوبی داره :) 👌🏻❤️😢.
00:10 هر چقدهم ک ادم خوبی باشید .......