00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:24 آهنگش حرف نداره..............😍
00:12 دلی که پره درده جایی واسه آرزو کردن نداره
00:52 طنز خوابگاه:واقعا چه جوری خنده نمیکنن🤣🤣 مشابه ها
00:35 بچمممممم:|||| اشککککککــ:))❤️🩹🥀
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:24 صدارو....تیپو .... خنده رو....
00:07 ولیخندههاشش:
00:13 _اشکال نداره:)"
00:12 طنز سرگرمی دخترانه فان خستهههه
00:11 دیگه نیست اون خنده ها،اون خوشی ها،اون دورهمی ها...
00:22 هنوز میشم مات خنده ات...🫀🫂
00:19 اشکالی نداره من تحملش میکنم 🙂
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:16 من قربون خنده های این آدم نشم؟
00:06 سواله قشنگیه ولی به تو هیچ ارتباطی نداره 😂😂😂
00:11 قشنگ ترین و دل نشین ترین خنده دنیا
00:55 ویدیو خنده دار از یاشار ........
00:15 اگه بی تی اس ایرانی میشد...😂
00:16 خنده * حق ............................
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:46 نیازی به درک کردن نیست چون تاثیری نداره
00:25 خنده داره ن!✨
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:15 خنده*واقعا آخه مگه لالین亗ƦƘ亗.........
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:07 من دیوونه نیسمم خودایی واقعاا خنده دارن خو
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺