00:19 دارو نداره منی تو نانازم ((:...
00:19 دارو نداره منی تو نانازم ((:...
00:10 زیباترین خنده ها ی دنیا تعلق میگیره به ...
00:15 همتون مثِ خنده هام فیکین..!
00:08 فریادی که صدا نداره درد داره!؛) مشابه ها
00:14 یادتونه اون روز و اون فن اکسو بدجور ضدحال خورد و ضایع شد ! 👌🏻😂
00:11 خندهرامعنیسرمستیمکن،آنکهمیخنددغمشبی انتهاست...:)🖤
00:07 خنده حق * سردسته هم بیشتر خودمم...................
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:22 الان ن اون رفیقوم دارم ن اون خنده رو ن حتی خودمو💔
00:13 اشکال نداره صبح درس میخونم ......
00:09 برای خنده و شیطون مثلا برای رل ها