00:12 کی ها مثله منه ،،،،،،،،،،،،،،،،
00:12 کی ها مثله منه ،،،،،،،،،،،،،،،،
00:14 سرتونوپاییننگهدارینوبهپولهاشونتعطیمکنین.
00:56 Po👏👏..... .......... .......... ko
00:51 وایب اهنگش تکه:)) 🤌🏻 مشابه ها
00:18
00:38 فکت:توجه زیادی بیتوجهی میاره...!🖤
00:21 قول داد نـره ولـی فـرداش رفت....!🖤
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:10 خستهام از خودم...:))
00:08 فقط اونایی که از درس خسته شدن میفهمنن😂🤌🏻🥲
00:17 خسته نشدید از ادعاهای بیجا؛ بس کنید دنیای الانمون با جهنم فرقی نداره:/
00:19 داریممیشیمخستهترازهمگلم؛🙇🏿💤
00:21 خستهازالکلشهر🥃🖤
00:17 برا تویی ک خسته شدی و دلت گرفته:)🦋💗
00:25 بهترین ادما با سکوت پیروز شدند🌑
00:13 قشنگی ادما به وفاشونه.........
00:15 من از خسته بودن خسته شدم:)🤌🏻
00:04 ادما ارزش ندارن هرجور دوست داری زندگی کن
00:08 از یاد من برو خسته ام برو...:)
00:30 احتیاج دارم برم یه جایی دور از ادما موزیک پلی کنم و سیگارمو بکشم .
00:16 خسته از آدما ولی ...............
00:11 هم خستم هم وقت برای خستهبودن ندارم.
00:13 مث تنه خسته ای که خواب میخواهد..
00:51 ادما جوری شدن بدیاتو رو سنگ مینویسن خوبیاتو....
00:06 ادما همیشه میفهمن رفتارت فرق کرده ولی...
00:14 قلبی که همش درک میکنه خسته هم میشه…
00:12 ببین یه کاری میککنن که اینطوری شیم
00:07 از آدما خسته شدم 😂🥺…………………….