00:12 و گاهی ما نگران از دست دادن کسی هستیم که از اول مال ما نبوده...!👌🏼🖤🔗
00:12 و گاهی ما نگران از دست دادن کسی هستیم که از اول مال ما نبوده...!👌🏼🖤🔗
00:08 خستهه ع ادمایـ دور و برم ////
00:15 فروردینی ها همه بگیرن 🤣🤣
00:14 کیدراما کره ای اسم سریال...:.. مشابه ها
00:11 میخام داستان زندگیمو بهتون بگم...
00:21 بیا دلبر ، بیا خیلی دلتنگم جونم ••🥺💔••
00:28 اصلا مگه میشه این همهغم تویه آهنگ؟!💔
00:15 سوسن داغونم ....................
00:14 ای ستاره ای ستاره پشت کدم ابری بیا که کار..🖤
00:16 شادترین خاطره تو چیه اختاپوس؟🖤
00:06 لطفا روش کراش نزنید..............
00:34 ببار بارون حال دلم خوش نیست 🙂🖤
00:22 منبهترکیمیگمچوخسورمبیلویعشقیم
00:17 مآلمنبآشکهشدمازاینتنهاییا؛🙇🏿💤
00:20 شاید بهتر از من قلقتو میدونه(:
00:13 . 🫠💔
00:14 ندارممممممممم:))))))))))))))))
00:07 وقتی میبینم از همچین کسی ضربه خوردم💔
00:07 😅💙
00:19 ادمبرینگ بلخره ازش خسته میشن
00:14 اینقدی به پای تو موندم ک خسته شدن پاهام💔
00:13 من خسته شدم از دوست داشتن کسی:)
00:23 مثل کبک خسته ام:))
00:13 ادما عطش فتح کردن دارن..........
00:14 خیلی خسته ام..💔
00:13 گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... (: 🖤🖇
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:07 از این دنیا بدم میاد اما از آدماش بیشتر !