00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
00:12 چه قشنگ رفتن
00:12 پوتک چقد قشنگ گفتن فالوو میکنی
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:"))) مشابه ها
00:09 واقعا خیلی قشنگ بود کاری که کرد
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:15 چه قشنگ ساکو چیدی •°•°•°°•°•°•°•
00:15 اگه به جای ماه....
00:19 کلیپ رئال مادرید..............
00:24 خیلی فکر کردم فهمیدم اینا عشق نیست...💔👩🏼🦯
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:20 بهمندروغهایقشنگبگوتوصورتمنگاکن
00:15 کلیپ اسمی وحروفی قشنگ عاشفانه:))
00:13 ولی تو قشنگ ترین گناهم بودی:))
00:24 قشنگترین کسی که دیدم 🤍✨.....
00:26 کارش چه قشنگ بود🪐💫
00:35 ترکیب صداش و آهنگ:)
00:56 صداش خیلی قشنگ و متنش پر مفهومه
00:19 اخیییی کی این دخترو میشناصه خیلی قشنگ میخونع
00:32 خیلی قشنگ بود.................
00:26 حامیم با تو بودنو همینقدر قشنگ توصیف میکنه>>>>
00:11 قشنگ شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))))
00:24 چقدر قشنگ میخونه حتما این ویدیو رو ببین و نظرت رو بهم بگو راجبش🦋🤫
00:38 قشنگ تراز چشات کجاست بگو برم بجورم :(
00:47 قشنگ ترین خطبه عقدی که دیدم>>>.
00:22 ولی این خیلی قشنگ بود♡:)))))))
01:00 زیادیی قشنگ بودددددد 🥺👈👉...
00:33 میدونی قشنگه ها ولی خودت باید بخوای تا واقعا قشنگ باشه