00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:31 خیلی قشنگ بود ................
00:12 خدا تهشوو قشنگ میکنه..!🙂🚬🖤
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚 مشابه ها
00:13 اکوا ی دارکش قشنگ تره 🍹🍹🍺🍺
00:52 تو همه ی دل خوشیه منی:/🥺🙈❤️🩹
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.
00:19 عاشقانه ی قشنگ از بی تی اس... ـ