01:12 ای پروردگار من ! من هیچ اغوشی جز تو ندارم👀🫂✨
01:12 ای پروردگار من ! من هیچ اغوشی جز تو ندارم👀🫂✨
00:07 ادما خودشون قشنگ حذف میشوند🧠🧘♀️
00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:05 خیلی قشنگ بود ... مشابه ها
00:23 قشنگ گفت )))):........
00:33 ما پدر و مادرمون قشنگ بزرگمون کردن❤️
00:15 زندگیم وقتی قشنگ شد ک تو اومدی تو زندگیم🥺💙🍊
00:11 خدا هرچی طولش میده قشنگ ترش میکنه صبر داشته باش...✨️
00:16 چقد قشنگ میگه علی سورنا .
00:30 آنباکس کیوت هیییی ولی خیلی قشنگ بود:)🫧🌿🌸🌷☁💗🪷🌈🎀
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:08 چه قد قشنگ منو توصیف کرد حیح # حق
00:10 قشنگ ترین نداشته ی من ..
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:16 جوری که این صحنه قشنگ بود 🙂
00:17 خام ادمای قشنگ تو سر و ریخت نشی!
00:14 هیچکس هیچوقت خداحافظی نمیکنه...
00:07 خلاصه دیگه هیچی قشنگ نی❤️🩹❤️🩹🖤🖤🖤
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:06 کدوم رنگ چشم به نظرت قشنگ تره؟.....به نظر من خاکستری و سبز