00:21 کدومش قشنگ تره؟ تو کامنتا بنویس. اگه دختری لایک کن😉
00:21 کدومش قشنگ تره؟ تو کامنتا بنویس. اگه دختری لایک کن😉
00:38 یک آرمی در جاهای مختلف | جرررر
00:13 نه خدایی قشنگ بود 😂🤝🏻
00:18 اون که واسه موندنت پای خدا افتاد منم🫂👁️ مشابه ها
00:24 خدا شانس بده😂😂 🤲🏻
00:13 و خدا دوتا فرشته رو آفرید تا به زمین بیان🥺
01:30 خیلی قشنگ بود
00:15 وای خدا………… هعیی!
00:08 💙اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِکَ الْفَرَج💙
00:45 این سم بود ترو خدا بگید 😅ترکیدم🤢😅
00:13 تاباشهازاینپسرا😂💅
00:19 ای خدا😂😂😂 .. . . . . . . . . ..
00:08 به خدا خعلی حق میگه مگه نه؟؟؟؟؟
00:23 ....داداش خدا بیامرزدتت😂😂...
00:19 واقعا قشنگ بود و حقیقت....
00:08 🔹به کدامین گناه!
00:46 🖤:)
00:09 خیانت اگر بخشیدنی بود الان شیطان پیش خدا بود..!
00:28 پیرمرد بنده خدا خواب از سرش پرید😑😂😂
00:11 فکر میکردم خدا هستن😂.........
00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓
00:41 هعی سریالش خیلی قشنگ بود ولی نقش دوم
00:18 میگ خدا لعنتت کنه صغرا😂
00:39 ...............................
00:41 قشنگ ترین ستارم..🖤🖤..🥀🥀🥀...🖤
01:26 ولی این خیلی قشنگ بود💔
00:18 انگار خدا هنجشو بوسیده:))🗿🖤👀
00:12 "رفیقم تو قشنگ ترین بهانه واسه خنده هامی❤"