00:09 ولی دکتری تنها لحظه ای هست که آمادم خدا جونمو ازم بگیره .
00:09 ولی دکتری تنها لحظه ای هست که آمادم خدا جونمو ازم بگیره .
00:19 مشتی دستو از پشتم برندار من جز تو کسیو ندارم 🖤🥲خدا
00:43 وای چه قشنگ کاش هنه یه همچین پارتنر جنتلمنی داشتیم
00:31 ایران واقعی اینه همینقدر قشنگ😍🤏🏻 مشابه ها
00:15 وای خدا این چرا انقده منه؟......
00:14 دوست دارم قشنگ ترین اتافاق زندگیم
00:17 وای خدا دارم چند روزه به این میخندم 😁
00:58 وای خدا هویجت کنه🤣🤣🤣
00:10 درد بدیه خدا برای هیچکس نیاره😂
00:06 ای خدا .......................
00:35 چقدر این بنده خدا را اذیت میکنن تو این دو قسمتتت
00:25 ای خدا قنده چقد بچمممم خدا حفظش کنه>>:
00:29 اسم قشنگ منو از ذهنت در بیار..
00:12 خدا بیامرزش🕊️😂
00:18 وقتی نصف درصد دوستام انطورین دیگه از خدا چی مخایم
00:11 ب خدا این منم..................
00:11 هه چقدر قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
00:14 خدارحمکردکه 😂
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
00:16 واییییی چه قشنگ میخنده:))))))🥺♥️
00:23 خدا وکیلـــــی راســـــــ میــــگع 😑
00:14 این قصه قشنگ میشه✨✨✨✨
00:15 خیلی قشنگ گفت ......................
00:14 -بیاین کمی حق ببینیم نه؟😂👼🏼
00:13 خیلی قشنگ بودنننننننن
00:39 تا خدا هست نیازی به بنده خدا نیست👀
00:12 مراقب باش چی آرزو میکنی، چون قراره بهش برسی...🖇
00:13 . یا خدا 😂 .