00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من
00:11 ویدیو رو نگه دارید دونه دونه بخونید:) مشابه ها
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:18 ........ قشنگ بود🥺..........:
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:38 ........ اخرش خیلی قشنگ بود 🤣🤣🤣🤣
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:57 جاهای قشنگ چین●○چون ک میخاست بری و نشده گفتم بزارم ببینی😉😍
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:29 قشنگ ترین افسانه هایی که تا به حال شنیده بودم... 👍💚
00:14 مهربونی رسم قشنگ دل های پاکه❤😍
00:52 برو با اون ابرو قشنگ 🚶♂️🚬
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
00:26 شبهای شیراز
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))