00:13 کلیپ از سریال خواهران و برادران
00:13 کلیپ از سریال خواهران و برادران
01:15 قشنگترین اجرای کنسرتیای که تاحالا دیده بودم🥲
00:19 عاشقانه ی قشنگ از بی تی اس... ـ
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚 مشابه ها
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:14 با اینکه قشنگ نیست... :)❤️🩹✨
00:12 دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نی.!
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.