00:12 مگه چند سالمونه که هیچی قشنگ نی
00:12 مگه چند سالمونه که هیچی قشنگ نی
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »
00:09 "قشنگوخاصی.."
00:23 کشور خومون از همه ی کشور ها قشنگ تره مشابه ها
00:29 قشنگ میشه آخر قصه ما😍❤️
00:38 ولی غم تو این آهنگ:) قشنگ تر از چشات کجاست.......؟
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:20 اگه باز بیاد برمیگردی باهاش ؟!🥲🖤
00:11 خدا هرچی طولش میده قشنگ ترش میکنه صبر داشته باش...✨️
00:33 ما پدر و مادرمون قشنگ بزرگمون کردن❤️
00:27 خداییش چقدر قشنگ میخونه ....🥲🌕
00:11 حرفای پوریا پوتک اصلا یچیز دیگست:)))
00:29 یه روز دلتنگم میشی این خط و اینم نشان :)
01:12 ای پروردگار من ! من هیچ اغوشی جز تو ندارم👀🫂✨
00:11 قشنگیش>>>>>>>>>> 🛐 میمیرم براش
00:30 آنباکس کیوت هیییی ولی خیلی قشنگ بود:)🫧🌿🌸🌷☁💗🪷🌈🎀
00:23 قشنگ گفت )))):........
00:15 زندگیم وقتی قشنگ شد ک تو اومدی تو زندگیم🥺💙🍊
00:23 گفت : `یدونه ولی مردونه دوست دارم `ولی چقد قشنگ گف حسین:(
00:05 خیلی قشنگ بود ...
00:18 عشق یعنی : حس قشنگ بین من و تُ :)♥️
00:16 چقد قشنگ میگه علی سورنا .
00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:08 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ...........
00:18 🌱 ࣪ ࣭ حرفای حق یاس تو آهنگاش>>>👤📀
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨