00:11 همیشه تهش همینه؟فراموش کردن؟؟؟
00:11 همیشه تهش همینه؟فراموش کردن؟؟؟
00:08 وقتی هیچکی نبود ط بودی تا تهش پیشتم🥲
00:13 ولی وقتایی که دیگه حال هیچی رو نداری ..(:
00:09 میخام ببینم تهش چی میشع .،😌🤍 مشابه ها
00:28 من معتاد بازی شدن که تهش میباختم . . .𖥸
00:16 از من بابت هیچی توضیح نخواه...
00:24 نشدهیچیمثلقبل؛
00:26 وقتی که به هیچی اهمیت نمیدی ...
00:11 نه حاجی خسته نشدم تهش همینان که....
00:15 چون قرار نبود تهش این شه🙃👨🦯....!
00:24 چرا باید اینطوری میشد؟ چرا هیچی خوب پیش نمیره؟!
00:13 موقعیت:دیگ هیچی مث قبل نیس...:)
00:12 ما تو خودمونیم هیچی ام کمو کسر نداریم....**
00:18 هیچی نیست فقط دلم میخواد بمیرم.
00:11 با نسلی طرفید که میگه تهش مرگه دیگه 🙂🖤
00:04 ┄ ┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅ ┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅
00:15 ماکه به هیچی تو این زندگی نرسیدیم توهم روش دلبر 🙂🥀
00:06 طوری جوابتو میدم که انگار هیچی نشده)))
00:09 من از موفقیت لذت میبرم ...........!
00:12 هیچکس نی تا ابد بات باشه هرکی گفت تا تهش هستم بدون دروغه...
00:29 بیبی هیچی دائمی نی ............
00:50 تهش همه[میرن] پس دلتو به هیچ کس خوش نکن:)!
00:21 میکنن خاطرات حالتو ℬ𝒶𝒹`🖤🕊`
00:11 هیچی فقط خواستم بگم که حالم خوب نیست
00:21 دیگه ازت هیچی نمیخوام و......
00:12 مگه چند سالمونه که هیچی قشنگ نی
00:15
00:08 بازم تهش مال منه:)))🚶🏼♀️🤍✨