00:13 آدمایی که هیچوقت هیچی را به هیچکسی نمیگن 🖤🖤
00:13 آدمایی که هیچوقت هیچی را به هیچکسی نمیگن 🖤🖤
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:14 زندگی مثل یه امتحانه کہ من هیچی براش نخوندم! :)🖤 ️
00:17 آدمِ درست باعث میشه تو عاشق خودت هم بشی🖤👈🏼👉🏻 مشابه ها
00:21 دل نبند تهش تلخیه.....!💔
00:13 هیچی-!
00:38 ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی:)
00:17 این کیس جدیدا منه فالو نمی کنه ولی فنه
00:13 آره دیگه تو همینی که هستی هیچی حالیت نیست💔🗿
01:04 داستان پرنسس شدن پسرا تهش که چی پرنسس؟😅✨
00:14 یادش بخیر یه بنده خدایی یه روز میگفت: تا تهش باهاتم:)
00:16 و هیچی نگیم فقط آهنگ گوش کنیم : ) ❤️🩹
00:14 ولی نباید تهش اونجوری میشد:)
00:21 هیچی سخت تر از این نیست که...
00:13 نکته داره پس تا تهش نگا کن....
00:21 هیچی قشنگ تر از زمستون نیست......
00:17 دیگ هیچی:)))))))))))))))))))))!
00:06 حالذ منی ک هیچی بیدا نمی کنم....:)
00:14 تهش با اونی میمونی که امنیت داری...
00:18 دیه حس هیچی نی
00:10 چ یک سال طول بکشه چ ده سال،تهش مال خودمی پسر:)
00:22 اون پسره چی داشت من نداشتم هیچی من از هیچی کمتر بودم 🖤🥀
00:33 میمونیم منو ط تا تهش، مهم نی صبحو شبش🦋💕
00:07 هیچی دیگه خوشحالم نمیکنه://///
00:17 هیچی موندگار نیست..
00:06 کلاساکتبمونموهیچینگم`
00:14 چجوری عاشقش شدی........!!!!؟؟؟
00:17 تو ثابت کن که لیاقت داری من تا تهش باهاتم:)