00:14 اگه میشد ماه شب تارم تو بشی خیلی خوب میشد .
00:14 اگه میشد ماه شب تارم تو بشی خیلی خوب میشد .
00:12 اگه احساس تنهایی میکنی
00:12 خداحافظ ماه خوبمممممممممممم؛))
00:17 درونگرا ترین ماه های سال من مهر تو چیزی!؟..... مشابه ها
01:34 حاجی نوشته متولدین هر ماه وقتی سوار اسنپ میشن
00:16 میزنم حرفمو ب ماه.........:))))🌑
01:55 تو هر ماه ی تومن پول پاستیلت بود😐🚫
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:12 به احساس تنهایی نمی ارزه🤷🏼♀️😂😂
00:19 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس🖤
00:16 #نوبَت ماهَم #میرِسه نَناز #به امروزِت!🖤️
00:10 جوابم ب اونایی ک میگن تنهایی 😊🔪🩸
00:06 ماه آسمون رو قشنگ میکنه ، چشمای تو زندگیمو.🤍
00:08 جوری که این ویدیو حالم و خوب کرد:)
00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:29 ولی آرامشی که این آهنگ حامیم داره>>>
00:49 اگه میخوای حرف حق بشنوی واگه آرمی هستی بیا
00:08 هیچی نگو فقط صداشو تا میتونی ببر بالا (..
00:19 من ماه ها برات گریه کردم..!
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
01:26 صدای روح متولدین ماه ها
00:14 فرق ماه ما با ماه شما
00:24 از لحاظ روحی نیازمند یه همچین کنسرتی•°
00:27 • ماهمی ماه منی •
01:00 ن میشه اسمونت شم ن میشه ماه من شی 😪✨
00:25 ماشین هر ماه😁
00:16 ماه شبای سردم میگفتی بر میگردم 💔🚶🏼♀️(