00:39 ماه در وصف تو ناتوان است:>>>>.
00:39 ماه در وصف تو ناتوان است:>>>>.
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:17 یادته!..اینمال۲ماهپیشه مشابه ها
00:14 ای بابا کجا بودی نگرانت شدم ماه کوچولو😔🤣
00:24 زنان متولدین ماه ها از نظر هوش مصنوعی :))
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:15 اگه به جای ماه....
00:16 .......هیولای ماه تولدت.......
01:08 اگه یکه ماه نه خوابیم چه اتفاقی رخ مید
00:14 عصبی ترین ماه ها!
00:36 اگه متولدین ماه ازت متنفر باشن...
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:32 تفاوت دو دهه مختلف🤣🤣........
00:30 ارمی عم در حال کردن صبر که ۴ ماه دیگه بشه
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜
00:35 ویژگی ماه ها ( برای من بیشترش درست بود ).....
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:09 ماه تولدت و برام کامنت کن ! 👌🏻🙃 من خودم متولد تیر هستم 👌🏻❤️
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:53 تو رفتی دگر ماه و ایینه.........
00:11 برای اتاقت ماه درست کن
00:18 خداحافظ ماه قشنگم / خاطراتتو میبرم همرام
01:13 ماه منهههه🌚 ✨️
00:06 ویدیو لو رفته از من توی پله های مدرسه😂
00:15 تنهایی اختاپوس ونارحتی آن از زندگی
00:09 ماه ی که من دوسش دارم💜🤍😍😍😍