00:17 همیشه میدونستم یه چیزی هست......
00:17 همیشه میدونستم یه چیزی هست......
00:11 وقتی کریه می کنی الله می فرمایید 🥲❤️🩹
00:08 متنفرم ازش 🎀😪
00:12 نقشه ی خدا برای تو بهترین چیزه. مشابه ها
00:19 میگفت کاش از این دخترایی بودوم که...
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
00:38 واقعا کع 😐😑👨🏻🦯.........!
00:09 تسلیم شدنی درکار نیس فهمیدی 🫱🏽🫲🏻🤨😗🤲🏻
00:09 لطفا یادت بمونه قبل از اینکه نخوامت چقدر میخواستمت.
00:46 موقعیت:وقتی که هیچکی جاشو نمیگیره حتی خدش!🖤
00:49 در هر شرایطی خدارو شاکر باشین:)
00:05 واسه پسرااااااااااااااااااااااا
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:13 زندگی اسم قشنگیه ولی بی معنیه
01:24 هیچ هم زیبا نبودی من تو را زیبا کشیدم
00:12 ++
00:19 سوسن و عمر♥️..................
00:28 موزیک ویدیو غمگین تنهایی......
00:09
00:12 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:26 "اِنگار دَرمونِ دَردَم نیستُ":)))
00:19 دیدم دستاتو گرفته بود..!❤️🩹👩🦯
00:14 میکنمشباروباحالبدسپری🌒🖤
00:15 چون از آدما متنفرم............
00:12 لاتیانه زندگی کن نه لاشیانه دایی
00:14 جوری که حرف میزنم...............((:
00:12 فقد مرگ میتونه دو عاشقو از هم جدا کنه
00:20 استوری عاشقانه غمگین جدایی .