00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:12 وای !چه احساس امنیتی میکنهههه🥲😂🤌
00:11 نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اصلا از زندگیم لذتی نمیبرم
00:17 (⑅ᵒ̴̶̷᷄ωᵒ̴̶̷᷅⊞ོॢ)fෆr yෆu⋆*⋆✩♡´・ᴗ・`♡★ مشابه ها
00:20 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:27 احساس یک طرفه...................
00:31 تفاوت رو احساس میکنید؟؟ 😂
00:18 واقعا احساس درستی بابت خندیدن به این ندارم...😂
00:29 خدایا من چرا بغض کردم:)) احساس بعضی از پسرا همینه🥲
00:06 میخ میگہ من سوراخ کردم؛ چڪُش خندہش میگیره-!
00:11 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:43 تا حالا احساس کردی که آدم بده شدی ؟؟🥲
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:11 تایپ های mbti چه زمانی احساس حماقت می کنن؟
00:06 وای جررر🤣😐
00:11 :I have a rule
00:17 ولی سورنا و درداش......🚶♂️💔
00:21 فقط دخترا این لحظه و احساس رو درک می کنن🥺
00:16 این چرا انقدر حق گفت برای چی احساس میکنم این منم
00:12 اگه احساس تنهایی میکنی
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:04 بُزرگ شدَن بَد ترین آرِزومون بود..
00:12 به احساس تنهایی نمی ارزه🤷🏼♀️😂😂
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:08 احساس دلقک بودن برای خودت:((((
00:09 چرا، تازگیا`انقد. بی`احساس؛ شدی`
01:21 چرا بی تی اس رو استن میکنی ؟؟ ...