00:05 ✞✞ طُ مثِ رُز آبی؛قشنگے 💙 ✞✞ …………
00:05 ✞✞ طُ مثِ رُز آبی؛قشنگے 💙 ✞✞ …………
00:11 عوم🥲`:)))`
00:07 غمگین ...........❤️🩹............
00:18 خوشبخت بشی.................... مشابه ها
00:20 استوری دردناک غمگین ..
00:13 یا ی هیولایی یا ی آدم عجیب دیگه خیلی ازت میترسم
00:10 💔:)))........................
00:04 وقتی بچه مثبت اکیپ یه حرف بد میزنه:😁👀
00:15 تلاشایی که منکردم از دوس داشتنشم بیشتر بود؛
00:28 ♡ـــــــــــــــــــــــــــــ♡
00:11 ؛
00:09 ورژن بی احساست برگشته.........
00:28 ...............................
00:18 ..............................:)
00:07 بِبینید دیگه خیلی دارید میرید رو مخم ها ،عصبیم نکیند
00:07 وقتی احساس میکنی سلیقتو به بقیه نشون ندادی...😁
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !
00:49 احساس بچه های اخر خانواده رو جدی بگیرید🙂
00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:41 عاره خلاصه...>>
00:19 فک کنم فهمیدم احساس اضافی بودن چه شکلیه...:
00:11 احساس تنهاییییییییییییییییی
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:07 نتیجهمیگیرمبدونگفتناسمشحرفموبهشبگم👍🏻😂💔
00:11 منظورم وقتی میگم من آدم مودی هستم
00:27 تو درگیر یک احساس یک طرفه بودی🦋💔