00:07 برای شروع مدرسه ها به کارت میاد دنبال کنی ها باشه😊
00:07 برای شروع مدرسه ها به کارت میاد دنبال کنی ها باشه😊
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:54 چند هفته هنوز از رفتنت گذشته ولی نتونستم باور کنم...
00:13 به کره ای بگو چرا گریه میکنی:Was uro?🧐🙂 مشابه ها
00:34 ما پیر شدیم شما چرا زجر میکشین..(:
00:08 خندههای بیوقفه دوستان در مدرسه: وقتی نباید کنار هم بنشینید! لحظات خندهدار و پرجنب و جوش دو دوست در کلاس درس که نشان میدهد چرا بهتر است آنها را از هم دور نگه داشت! ویدئویی طنزآمیز از شیطنتهای دوران مدرسه.
00:12 تتمام زندگیمو به گوه کشیدی
00:17 زود برا همدیگه غریبه شدیم نمیدونم چرا ولی خیلی زود شد...:)
00:09 توفففف به نظام آموزشی ایران 😂💔🤦🏻
00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:12 آخه چرا تو اینجوری دخترم به بابا بگو🫵🏻😂
00:09 _ناراحت شدی +اره_قصدم همین بود
00:25 من اینجام و تو اونجایی که دور چرا خواب نمیره
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟!چرا رفتی تنهان گذاشتی
00:20 تو بگو چرا فقط من شدم یه احمق عاشق
00:15 چرا دور از جونم امیدوارم زودتر این کار صورت بگیره🙃
01:15 🥀...Geri dönsen bile umursamam
00:22 بگو چرا چیشد یه شب ، زدی زیر ِ آرامشم . .
00:17 شیب گودال برایم مفهومی نداشت تا اینکه..😞💔
00:12 چرا نمیخواینهمودرککنینچراباحرفهاتوندلهمومیشکنین(:
00:18 پس بگو چرا بغل کردن حس آرامش میده🥲❤️🩹
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:17 بزرگ ترین بوی بند های کیپاپ سال 2024 و 2025 ! ❤️💯
00:17 چرا دستات همیشه سرده..؟🩵
00:18 بگو چرا نمیرسه دستم بهتـــــ🖤🎧
00:29 بگو مگه دوستم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی؟....💔
01:12 وقتی زندگی تو را در شرایط سخت قرار داد، نگو: چرا من؟ بگو: ثابت میک