00:13 _چی میشد ماهم به کسیکه دوستش داریم میرسیدیم(:❤🩹
00:13 _چی میشد ماهم به کسیکه دوستش داریم میرسیدیم(:❤🩹
00:13 چرا انقدر دوستش داری و بهش وابسته ای؟
00:05 هر کسی به فکر منفعت خودشه اینو بزار از ویژگی های انسان بودن
00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷 مشابه ها
00:12 اگ خاستی کسی ایسگا کنید اینو ب کار ببرید😂🗿
00:11 چه اندازه ای دوستش داری
00:06 این ویدیوروواسه کی میفرستی؟؟ `اسمشوتگ کن`
00:37 کسی اینو میدونست...؟؟برگاممم😂
00:20 برای اونی بفرست که دوسش داری:)
00:23 فکتی برای عجول بودن...........
00:15 خداییش تویی که داری میبینی اینو میدونستی
00:11 اونجایی که ازش توقع نداشتی اون حرف و بزنه اما اون زدش ! 👌🏻🙃
00:09 تنها کسی که وقتی بهش نیاز داری جوابتو میده!
00:11 خواهی ک جهان در کف اقبال ت باشد خواهان کسی باش ک خواهان تو باشد...🫀🖤
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:09 خیلی سخته بدونی بهش نمیرسی ولی باز دوستش داری
00:18 اوخودا گربه کوچولو رو ببین🥺🥲
00:14 فرق میکنیییی بزار اینو بهت بگم کسی در حد تو نی
00:14 چقدر دوستش داری.................
00:15 اوشینوکو...:آی هوشینو...:💜..)....
00:11 چرا همیشه کسی که خیلی دوسش داری میزاره میره😔
00:15 وقتی مجبوری از کسی ک دوسش داری
00:16 ولی زخم کسی ک دوسش داری هیچ وقت خوب نمی شه (
00:09 بفرست برا بهترین رفیقت که خیلی دوسش داری
00:13 تو به دادِ دلِ من میرسی..!❤️🩹
00:16 اینو بفرست برای جونت °🫀° . جون تو کی؟
00:29 این اهنگوواس کسی بفرست که ازش دوری وخیلی دلتنگشی❤🙃
00:08 اینو بفرست واسه اون رفیقیت که: