00:12 بفرست برای اونی که دوست داری باهاش اینجا باشی...🥹
00:12 بفرست برای اونی که دوست داری باهاش اینجا باشی...🥹
00:04 خستهام از آدم درست بودن توی زمان اشتباه
00:48 همه میدونن یه روز میمیرن؛ ولی کمتر کسی اینو باور داره!!!!__________
00:53 هیچوقت نباید از کسی که دوسش داری ناامید بشی🙂 مشابه ها
00:14 اینو بفرست برای اغتشاشگر قلبت 😂😂
00:10 حس خوب حرف زدن با تو یک حس خوب و عاشقانه... گاهی تنها صحبت کردن با کسی که دوستش داریم، میتواند تمام خستگیهای روز را از بین ببرد و حالمان را خوب کند.
01:12 برگی که افتاد همون رویای جوونیم بود 🥀
00:46 سرعت همراه با کسی که دوسش داری ترکیب خوبی میشه