00:59 هعیییییییییی!اگه درس نخونییی😐💔
00:59 هعیییییییییی!اگه درس نخونییی😐💔
00:33 بلایک اگه خشت اومده کامنت بزار
00:45 اگه به من بود باز میومدم به دیدنت
00:13 من اگه آخوند میشدم.....😂😂😂 مشابه ها
00:22 من هستم اگه .. یه ایرانه بات بد🫀🌜
00:12 من برای آخرین با هم تلاشمو کردم که اگه نشد تو دلم نمونه 💔🚶🏻♀️🙃
00:18 بِبَخشید هَمِهٔ عالَم،مادَرَم هَمِهٔ کَس مَنِه
00:15 خدایش عاشق همچین کار های هستم.. اگه هم نظریم لایک کن.
00:17 اگه مسیر مدرست اینجوری بود بازم میرفتی مدرسه :))))
00:30 بدترین چیزی که تو مختونه چیه🤔...
00:52 دختره چجوری محوش میشه خو منم اگه جاش بودم میشدم🫥🤣؛)
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:10 اگه مسخره کردن شغل بود؟!ما الان.....
00:07 من به روایت تصویر :)
00:15 خیلی خوبما اصا عالیم بهتر از این نمیشه (کوصی.شر)
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:32 ماه ها ی مختلف اگه گربه بودن🐈⬛😁:)
00:14 جهنم همین زندگیه منه اگه تو بری و ازم جداشی..
00:11 جدامیشیماگهکوهابرسنبهم؛!
00:30 اره واقعا خدا نکنه اگه ما کوردها گرم بشیم دی ول کن نیستیم👌👌😂😂😂😂
00:10 اگه خفن بودن به روایت فیلم بود :^_^
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
00:27 پاترهد لطفا این ویدیو رو لایک کن منم فالو کن تا دل منو شاد کنی🤍
00:12 منو ببخش اگه نبخشیدمت💔
00:38 اگه درسامو اینجوری حفظ میکردم الان پروفسور بودم
00:26 اگه تو کارت قرمز بودی! من راموس تو خواهم شد......
00:20 اگه برگردی دیره.....)):
00:16 قول بدین اگه مردم اینجوری بیاین سر خاکم به مولا روحم شاد میشه😅💔