00:23 اگه دلش تنگ شد بهش نگید از من 🖤🕸
00:23 اگه دلش تنگ شد بهش نگید از من 🖤🕸
00:20 اگه هستی چرا من بودنتو حس نمیکنم......
00:07 اگه تکون بخوری اکستو میکشم 😂😂😂
00:11 ٭مࣰنکࣲههࣰستࣰمحࣰتیاگهࣲیهایرانهباهاتبࣰد٭ مشابه ها
00:06
00:20 اگه فردا بی من شروع شد...!
00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
00:21 علاقه به ماشین یه وابستگی جدا ناپذیره مخصوصا اگه پارس باشه