00:20 🤧🇮🇷💙نظرتون:/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:20 🤧🇮🇷💙نظرتون:/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:18 اگه الان بهت زنگ میزد بهش چی میگفتی
00:49 اگه خندیدی لایک کن و فالوم کن دوست دارم
00:10 خودتو هیچ وق کیدرامر ندون اگه نمیدونی این مکانا مال کدوم سریاله مشابه ها
00:18 ...اگه مه یارنباشی خل بومه ....
00:56 اگه شما هم تو اینجور محیطی بودین بگین تو کدوم بودین
00:09 اگه اون چیزی که بهش فک میکنه جیمین باشه
00:10 ی افسانه هست ک میگه اگه دستات سردن.....
00:29 تعهد اگه سکانس بود : 🙂 !
00:23 اگه روزی مردم روی سنگ قبر سردم بنویسید..
00:11 مغرور باش حتی اگه عشقتم بخاطرش از دست دادی
00:10 اره داش من اگه جوابتو داد برا خودت🥷🗿
00:12 Pov:اگه موهات چتری داره تو برای منی!
00:21 من قویم.توهم قویی، البته اگه خودت بخوای وبه خودت اجازه بدی.
00:12 اگه این حق نیست پس چیهه؟؟؟ 🤨🤨
00:17 اگه فک میکنی افسردگی جذابه براش تلاش کن
00:13 اگه اسمت با این حروف شروع میشه حتما تو این سال ازدواج می کنی!
00:15 میمیرم اگه نباشی رفیق ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
00:16 تهیونگ اگه یه ارمی هستی فالوکن
00:11 واسه تو میشکنم الان آسمون اگه منو میخوایی وفقط راست بگو 🙂
00:14 اگه میشد ماه شب تارم تو بشی خیلی خوب میشد .
00:21 اگه یه کلمه بودی چی میشدی؟ خودم شاید صبر....
00:18 حتی اگه «۴۴۰»هم بشهههههههههه:)
00:15 حسی که من به جیمین دارم اگه آهنگ باشه ! 🦋
00:13 اگه فکر میکنی نباید گریه کنی این کارو بکن..
00:16 نمیدونی مگه دغ میکنم اگه دورت کنن ازم
00:22 بیوگرافی حامیم:)))
00:14 اگه تا الان متوجه نشدی من غیر عادیم