00:12 غمگینم چون دنیا جای واس من نداره
00:12 غمگینم چون دنیا جای واس من نداره
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤
00:51 مناسبت خاصی نداره.قشنگ بود خاستم شما هم ببینید مشابه ها
00:12 واسه کسی که لیاقت نداره نجنگ ..🪨♟
00:12 امتحانش ضرری نداره واقعا حسی خوبی میده🥲
00:17 ٭نمازمیتسجدهنداره٭
00:14 چیزخواستی در مورد اون وجود نداره اما
00:24 عرفان طهماسبی رو باید دید و شنید
00:14 دادشی هیچ کس با ما خاطری خوبی نداره
00:24 بهشتی وجود نداره خب:)))))))🥲🖤
00:15 دلت حق نداره ................!
00:11 دلبرمون وفا نداره ..................
00:30 دیگه عکسات هم تاثیری نداره برگرد ):
00:15 مشتی فراموش کردنی وجود نداره:)
00:36 بچس دیگه🤌باسن بنشین نداره😂🥲🤌
00:16 ادیداس ته نداره ها دایییییی. لایک⬆️
02:09 عاشقتم به کسی ربطی نداره......
00:41 زمان تنها چیزی که جبران نداره...
00:21 زندگی تکرار نداره...
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:24 آهنگش حرف نداره..............😍
00:12 دلی که پره درده جایی واسه آرزو کردن نداره
00:13 _اشکال نداره:)"
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:06 سواله قشنگیه ولی به تو هیچ ارتباطی نداره 😂😂😂
00:46 نیازی به درک کردن نیست چون تاثیری نداره
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)