00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:17 بحث بحث لیاقته که تو نداره بیب:))
00:17 میدونستید یا نه چیه جین و خیلی دوست دارید ؟
00:08 بیاید قبول کنیم هیچکی مثل علی قلیچ...🥺💖 مشابه ها
00:13 به نظرم دوستی فایده ای نداره جز حس اضافی بودن
00:13 مورچه جونم تو ماهیی عیب نداره سیاهیی
00:16 این آدم به آدم عادت نداره دورو برش ..
00:20 باور کن تهش خاکه؛دنیا ارزش هیچی رو نداره...🖤🦋🌚!
00:12 دوست نداره پین کن ط مغزت 💯🕸🗯🧠
00:11 از نظر من که ایرادی نداره ، والا :))
00:13 اون لیاقت منو نداره. . . . . . . .. .
00:48 دختر پسر فرقی نداره باید دل سیر باشه 🙂🚶♀️
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:30 قلبم ب نبودت عادت نداره پس برگرد://
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:55 کلمه ها مثل گلوله میمانند حواسمون به حرفهایی که میزنیم باشه
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:23 وقتی میگیم بی تی اس به پرده سبز احتیاج نداره
00:41 وقتی گوشیت شارژ نداره ولی پر استعدادی
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:09 شخصیت چیزیه که هر کسی نداره🫨😜
00:11 واسه خدم لیاقتت رو نداره بفهم🥀🥲
00:21 کسی من و شخصیتم رو دوست نداره.....
00:57 پشیمونی نداره... لذت ببریم از زندگی:))))
00:40 ✦اضطراباجتماعیوجودنداره✦
00:15 مگه چ اشکالی داره گی بودن 🎀؟